شناسهٔ خبر: 23624 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس راه و شهرسازی شهرستان بندرانزلی خبر داد:

ارتقاء ایمنی در حریم راه‌های بندرانزلی و فومن

راهداری رئیس راه و شهرسازی شهرستان بندرانزلی گفت: علف‌تراشی و بوته‌زنی به منظور ارتقاء ایمنی در محورهای بندرانزلی و فومن در حال انجام است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی گیلان، حجت عطایی رئیس راه و شهرسازی شهرستان بندرانزلی گفت: در راستای ارتقاء ایمنی، محور آبکنار به ضیابر عملیات بوته‌زنی و علف‌تراشی محور فوق توسط عوامل راهداری اداره راه و شهرسازی بندر انزلی آغاز شد.

عطایی افزود: عملیات بوته و علف‌تراشی و آشکارسازی علایم راهنمایی در جاده‌ها نقش مهمی در دید رانندگان دارد و از آنجاییکه علایم رانندگی زبان گویای جاده هستند و آشکارسازی آنها از اقدامات مهم در بخش راهداری در این فصل است.

همچنین نیما شفقی رئیس راه و شهرسازی فومن گفت: به منظور جلوگیری از سوانح رانندگی و افزایش ضریب ایمنی، ساماندهی حریم راه‌ها علف‌تراشی جاده سروان در تقاطع هم سطح رودپیش به طول سه کیلومتر در حال انجام است.

شفقی افزود: در راستای حفظ حرائم راه‌های اصلی و جلوگیری از اخلال در امر تردد، اخطار و تذکر جدی به متجاوزین حریم قانونی که با گذاشتن اقلام و وسایل شغلی خود در داخل حریم شده‌اند با همکاری فرماندهی پلیس راه و نماینده فرمانداری و شورای ترافیک شهرستان انجام گرفت.

نظر شما